Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа Ромео 156 2.4 ЖТД

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа Ромео 156 2.4 ЖТД

    Привет на всички и добър вечер !

    Пише ви едно зарибено фенче от гр. Габрово, наскоро много изкефен от дизелите като цяло (попринцип върл бенз. фен ) и решил се да си взема дизелче..

    Случайно попаднах на една кола със сравнително голям двигател, а именно Алфа 156 2.4 ЖТД 136к.с. и 0-100 за 9.5, с чип - 8.5 !

    Искам да ви попитам за слабите места на тези Алфи, какво мога да очаквам от тях и вървят ли наистина здраво

    Прочетох тука 1-2 теми и се пооплаших с тея дебитомери и невървежа на някаква черна Алфа от враца..

    Парите, които замислям да дам са около 9500-10 000лв със докарването или, ако евентуално колата е от България - редовното - ремъци, ролки, масла и филтри. Дали ще мога да намеря някоя читава за тези пари ?

    Благодаря, че ми обърнахте внимание

  • #2
    добре си се оринтирал !!
    Според мен, това е един от най-надеждните двигатели на Алфа !!
    Тряя ти кажа че наистина МНОО върви !
    Дебитомера си е консуматив, който се налага понякога(макар и доста рядко) да се сменя !
    За чипчето недей да бързаш... първо свикни с тези коне(защото трябва да ти кажа че не са малко !) и след това посмисли !
    наистина има много голям и положителен ефект чип-а, но трябва да си сигурен че колата ти е наистина много читава и готова да понесе еди 20-30 кончета отгоре...
    купувай, Няма да се плашиш ! Веднъж купиш ли Алфа ... Алфа ще караш до живот !!!!!


    Пък аз да използвам случая да си пробутам стоката
    http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=14558
    http://luchi.bg/ Парапети

    Comment


    • #3
      хубавичка ти е Алфата, но за съжаление има време, просто за момента оглеждам колите на пазара, реших че искам дизел, и този най-ми допадна и сега искам да разбера дали има и ако има какви са и слабите места..


      ЦД-то 30мп или 40мп е?

      Comment


      • #4
        ммммммммм !??!?!
        малко не съм в час !? за модела ли питаш ?
        http://luchi.bg/ Парапети

        Comment


        • #5
          30мп или 40мп е цд-то


          Иначе да, има ли слаби места алфата..

          Comment


          • #6
            Като слабо място може да се каже че е предното окачване, и дебитомера който е на любимият производител Бош. Иначе колата е 6. Но окачването е по здраво от Ауди А4 примерно тъй че.....

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Lil'Bass
              30мп или 40мп е цд-то


              Иначе да, има ли слаби места алфата..
              май е 30мп ?! ама не съм сигурен... пък и доколкото знам няма разлика !? само в цената и това кога е произведен
              чувал съм че имало някъв по нов идентичен на този, но с никелирани копчета и това е единствената разлика, а и че струва с 50-100 лв повече
              http://luchi.bg/ Парапети

              Comment


              • #8
                Аз съм със 4900 и функциите им са еднакви с твоето, само че аз дадох 360 лв заради единия дисплей..както и да е де.


                Колко пари е този дебитомер и чак толкова лесно ли се поврежда, че на места тука го определят като "консуматив"

                Comment


                • #9
                  Дебитомера не се поврежда лесно но колите които купуваме винаги са над 100к км. и ако не е за смяна то поне трябва да се чисти, НО някой колеги казват че не се чисти, а се сменя всеки е свободен да експериментира сам върху колата си. Цената на новия дебитомер на Бош е малко над 500 лв на Фиат е някъде около 350 но могат да се намерят за 150 и дори по евтини за около 130. И отново сам решаваш кой точно път да хванеш. Но с две думи ако сложиш качествен дедитомер ще те изкара над 100к км.
                  Въпреки тези цени тук има много "болни" хора които са си купили Алфа и се любуват на красотата агресивността и спортния дух на тази кола
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #10
                    оуууу мноо пари тоз дебитомер бре

                    аз като прочетох "консуматив" и си викам нещо до 100тина лева ще е..
                    нищо, като ще се купува ще е веднъж...


                    а ремъци, ролки, масла и филтри след закупуване на автомобила, колко могат да излезят като сума ?

                    Comment


                    • #11
                      има огромна тема със снимки и ремонти една идея по горе !!
                      ама нали съм пич, ето ти линк -->> БоЦ
                      http://luchi.bg/ Парапети

                      Comment


                      • #12
                        понеже ставам много нагъл - един последен въпрос, макар и не толкова от значение - алфата отзад с независимо окачване ли е или с мост?
                        понеже до колкото знам колите с независимо окачване са по-стабилни, а аз по завоите карам една идея по-бързо...

                        и мерси за помощта

                        Comment


                        • #13
                          Независимо е
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Lil'Bass
                            понеже ставам много нагъл - един последен въпрос, макар и не толкова от значение - алфата отзад с независимо окачване ли е или с мост?
                            понеже до колкото знам колите с независимо окачване са по-стабилни, а аз по завоите карам една идея по-бързо...

                            и мерси за помощта
                            Питай си спокойно, колега! За това за форумите
                            _______
                            146 JTD - ex
                            Renault Megane II 1.5 dci - ex

                            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                            Comment


                            • #15
                              аз тука като се позамислих малко... 2.4 ЖТД е с комън рейл, това значи ли, че няма ангренажен ремък и ролки за смяна при покупка ?

                              обаче пък видях на едно място - електромоторче на помпата, което е 500-600лв. Това слабо звено ли е при дизелите или просто човека е бил с кофти късмет...

                              също и за носачите и щангите...така като гледам май, всички колеги писали в темата за ремонтите, са ги сменяли

                              Comment

                              Working...
                              X